Elektroniczna obsługa
Dla Mieszkańca
Nowa usługa Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Co umożliwia?
- Podgląd aktualnego salda dla swojego konta,
- pobranie dokumentu - faktury
- bezpośredni kontakt ze Spółdzielnią poprzez formularz kontaktowy
- przeglądnięcie zestawień rocznych, z podziałem na nieruchomości
- sprawdzenie czy są prowadzone sprawy windykacyjne
- kontrola odczytów liczników
W jaki sposób mogę uzystać dostęp i hasło do zalogowania?
Wystarczy pobrać formularz uzupełniając dane min.: adres e-mail, nr telefonu komórkowego i tak wypełniony i podpisany własnoręcznie formularz wysłać na adres siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej MICHAŁ lub złożyć go osobiście w Biurze Podawczym.
Podanie nr telefonu komórkowego umożliwi natychmiastowe przekazanie informacji fakcie o wystawienia faktury, rachunku poprzez wysłanie przez odpowiedni dział krótkiej wiadomości SMS.
Usługa zostanie uruchomiona, a o fakcie jej uruchomienia poinformujemy mailem na który zostanie wysłane pierwsze i jednorazowe hasło umożliwiające zalogowanie się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Spółdzielni Mieszkaniowej MICHAŁ.
Po pierwszym zalogowaniu należy zmienić hasło na nowe - bezpieczne składające się z conajmniej 8 znaków i zawierające:
JEDNĄ DUŻĄ LITERĘ
jedną cyfrę
jeden znak specjalny np: #;%;{:@
Obsługa jest bardzo prosta i intuicyjna.
Usługa e-BOK oprócz imienia i nazwiska osoby zalogowanej do usługi, adresów nieruchomości, nie będzie nigdy zawierał i wyświetlał na ekranie numerów telefonów, numerów PESEL i adresu e-mail osoby dla której została usługa uruchomiona.
WEJŚCIE DO E-BOK
Wszystkie informacje na E-BOK będą widoczne dopiero po pierwszym zalogowaniu i zmianie jednorazowego hasła dostarczonego mailem
____________________________________________
WNIOSKI DO POBRANIA